Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Smeg.aparati.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). S spletno trgovino Smeg-aparati.si upravlja podjetje Steel plast d.o.o. , Otoče 9A, 4244 Podnart , Davčna številka SI: 34713395 , Matična številka: 5686601000 ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju Smeg Slovenija.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Smeg Slovenija, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Smeg Slovenija in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Z vpisom v spletno trgovino prek elektronske pošte postane obiskovalec gost spletne trgovine Smeg Slovenija. Tako gost dobi pravico do nakupa v spletni trgovini .

Obiskovalec lahko registracijo opravi tako prek spleta kot prek mobilne aplikacije.

Dostopnost informacij

Smeg Slovenija se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

1. podatke o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),

2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,

4. dostopnost artiklov (vsak artikel naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),

6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,

7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,

8. časovno veljavnost ponudbe,

9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),

10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov , cena in koda za popust

Cena v spletni trgovini je prikazana kot Spletna cena in je lahko Redna cena ali akcijska cena, v primeru če je artikel v promo ponudbi. Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike ali obiskovalce spletne trgovine www.smeg-aparati.si

Promocijska koda velja le za registrirane uporabnike. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata, razen če to ni drugače določeno s strani Smeg Slovenija.

V primeru, da je podatek o ceni ali lastnostih ali sliki izdelka napačen( zaradi narave internetne prodaje in hitrega prilagajanja trgu) ali, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Smeg Slovenija

kupcu omogočil odstop od nakupa. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Ponudnik lahko odstopi od pogodbe v primeru ugotovitve očitne napake po 46. členu OZ. Za očitno napako se šteje napaka pri bistvenih lastnostih predmeta in vseh podatkih, ki se štejejo kot odločilni za nakup artikla ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma pogodbe s tako vsebino ne bi sklenil.

Uporaba promocijske kode za popust:

Izberite artikel, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Košara. V Polje ob gumbu VNOVČI KUPON vpišite promocijsko kodo in pritisnite na VNOVČI KUPON.

Program vam bo avtomatsko obračunal popust vezan na promocijsko kodo. Koda in popust veljata lahko le za določene izdelke in ne na cel asortiman.

Nato nadaljujete na blagajno z že obračunanim popustom.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Smeg Slovenija in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko Smeg Slovenija kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila.

Načini plačila

Smeg Slovenija omogoča naslednje načine plačila:

• z nakazilom na tr račun po predračunu-kupec predračun prejme po elektronskem sporočilu

• z Paypal plačilom

Po prejemu plačila po predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave. Za preklic naročila s stani uporabnika ko je že izvedel plačilo nas obvestite na info@steelplast.si za vračilo kupnine.

Izdaja računa

po dostavi naročenih artiklov kupcu pošljemo račun in sicer po pošti na naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe ni mogoč za pravne osebe (podjetja, samostojne podjetnike in druge pravne osebe). Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@steelplast.si

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti ali osebno na naslov podjetja: Steel plast d.o.o. , Otoče 9A, 4244 Podnart

Rok za Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje datum sporočila o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme uporabljati do odstopa od pogodbe.. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ali za artikel ki se izdeluje v manjših količinah in je njegov dobavni rok po povpraševanju in se izdelek izdeluje v malih serijah.

Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:

· za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

· za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

· za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

· v kolikor je embalaža poškodovana;

· blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;

Vračilo opravljenih vplačil zmanjšano za strošek dostave bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z nakazilom na tr.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

Pri vračilu izdelka s poškodovano embalažo si pridržujemo pravico do uveljavljanja zmanjšanja vrednosti do 30 % v primeru vračila tega izdelka.

 

Napotki ob prevzemu blaga

Ko paket prejmete se prepričajte, da ste prejeli izdelek, ki ste ga naročili. Če se slika na embalaži ali šifra izdelka ne ujema z naročenim artiklom, izdelka oziroma embalaže prosimo ne odpirajte, temveč nas kontaktirajte na info@steelplast.si da preverimo ali je bila izdobava na vaš naslov pravilna.

Če ste se prepričali da ste prejeli naročen izdelek, vas naprošamo da embalažo odprete previdno. Zaščitnih folij, nalepk in zaščit ne poškodujte ali zavrzite dokler niste popolnoma prepričani, da boste izdelek obdržali. Nekateri izdelki so zapakirani na način, kjer odpakiranje uniči embalažo, ali imajo embalaže prilepljene varnostne pečate. Pri takšnih izdelkih je pomembno, da pred odpakiranjem ugotovite, ali gre za izdelek ki ste ga naročili.

Ko vam dostavna služba dostavi paket, ga preglejte v dostavljačevi navzočnosti, saj bo kasnejše uveljavljanje reklamacije precej oteženo in manj uspešno.

Najprej preverite morebitne zunanje poškodbe embalaže in nanje opozorite dostavljača. Če ste mnenja, da je vsebina paketa poškodovana ali razbita, v navzočnosti dostavljača embalažo previdno odprite in skupaj preverite vsebino. Poškodovan paket vam ni potrebno prevzeti in ga lahko zavrnete, nam pa sporočite nastalo situacijo, da vam lahko uredimo nov izdelek ali povrnemo kupnino.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.V primeru, da ste prejeli napačen ali izdelek za katerega smatrate, da ni nov, ga lahko vrnete, mi pa vam bomo poslali nov izdelek ali vrnili kupnino. V primeru takšne težave vas prosimo, da nas o tem obvestite na info@steelplast.si

Reklamacija dostave:

Če kupec prejme paket, ki je fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali če so izdelki v paketu poškodovani, ali sliši zvok razbitega stekla itd, . pa tak paket vseeno prevzame, ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali pri ponudniku. Reklamacijo poškodovanega paketa sprožite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zapakiran v, ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se s poštno enoto, ki vam je izdelek dostavila dogovorite, da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik.

Ponudnik se s kupcem dogovori za ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka.

Uveljavljanje garancije:

Za izdelke kupljene pri nas, ki imajo garancijo, veljajo garancijski pogoji zapisani na veljavnem garancijskem listu in veljajo od dneva nakupa s priložitvijo računa. Za reševanje reklamacij je pristojen pooblaščen servis. Za uveljavljanje reklamacije je potrebno kontaktirati servis, ki je

dolžan izdelek popraviti v roku 45 dni od prejema zahteve za odpravo napak. Če izdelka servis ne uspe popraviti v zakonskem roku mora kupcu zagotoviti nov brezhiben izdelek.

Prodajalec ni pooblaščen za ugotavljanje napak na izdelku. Pristojnost za presojo glede napake ima le pooblaščen servis, zato zamenjava izdelka ali vračilo izdelka brez mnenja pooblaščenega serviserja ni možna.

Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v roku 45 dni od prejema zahteve ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Stvarna napaka:

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija. Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca. Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet

2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana

3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane

4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Pritožbe in spori

– Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.

– V primeru pritožb, sporov, težav, se kupec na ponudnika lahko obrne na tel. številko 04/537 66 00, ali po elektronski pošti na info@steelplast.si

– Na vse pritožbe se ponudnik odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.

– Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

– V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

– Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS). Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik omogoča spletno trgovino na območju RS in svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

 

Pravno obvestilo

Spletna trgovina www-smeg-aparati.si in vsi podatki ter slike artiklov ki so prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka in logotip podjetja so izključno last Smeg S.p.A – Via Leonardo da Vinci, 4 42016 Guastalla (RE) Italy.

Pogoji poslovanja veljajo od 03.01.2020