Na elekronski naslov pošljite naslednje podatke: Sliko identifikacijske nalepke aparata, opis napake, vašo telefonsko številko, kopijo računa v kolikor je aparat v garanciji. Nato pa vas pokliče naš serviser
servis@steelplast.si v primeru da vam v 48h ne odgovorimo
pokličite 04 537 66 00
Aparat dostavite ali pošljite na naslov: SERVIS Steelplast d.o.o.; Otoče 9a; 4244 Podnart. Poleg aparata prosim priložite: opis napake, vaše kontaktne podatke (Ime, Priimek, Naslov, Telefonsko številko) in kopijo računa v kolikor je aparat v garanciji
Več info: 04 537 66 12
Z rednim usposabljanjem zaposlenih in poslovnih partnerjev zagotavljamo najvišjo raven tehnične in strokovne pomoči.
Znanje in odzivnost sta ključnega pomena pri servisnih storitvah!
V podjetju skrbimo za pravilno sortiranje in zbiranje odpadkov, ki nastanejo pri trgovanju našega blaga. Tako si prizadevamo za vnovično uporabo, predelavo ali odstranjevanje, ki je skladno s predpisi. Podjetje Steel plast d.o.o. je vključeno v sistem ravnanja z odpadno embalažo, odpadno električno in elektronsko opremo in odpadnimi baterijami in akumulatorji družbe Interseroh. Prosimo vas, da embalažo naših izdelkov ločeno odlagate na komunalnih otokih in s tem prispevate k čistejšemu okolju. Stare, pokvarjene in odpadne električne aparate in baterije ter akumulatorje lahko brezplačno oddate najbližjemu izvajalcu javne službe ravnanja z odpadki.
Izdajatelj garancijskega lista iz naslova garancije ne jamči za okvare:
če kupec ni ravnal po priloženih navodilih za uporabo izdelka
če je v izdelek posegla oseba, ki nima pooblastila izdajatelja garancijskega lista – če je kupec z izdelkom neprimerno ravnal.
Izdajatelj garancijskega lista prav tako iz naslova garancije ne jamči za sledeče poškodbe in okvare:
povzročene pri transportu po izročitvi izdelka,
za okvare zaradi nepravilne montaže ali nepravilnega vzdrževanja in čiščenja,
mehanične okvare, ki jih povzroči uporabnik (lom plastike, praske, ostale poškodbe),
za okvare zaradi prenizke ali previsoke napetosti,
poškodbe priključnih vrvic,
za mehanske poškodbe na aparatu ki so javljene kasneje kot 14 dni po nakupu.
tiste, ki nastanejo zaradi višje sile: potres, poplava, požar, ipd.
potrošni materijal kot so žarnice, varovalke…
Datum sprejetja aparata v servis prične teči, ko stranka ali kurir dostavita aparat na naš servis z vsemi potrebnimi dokumenti.
V kolikor je bil aparat poslan pod pogoji garancije in se na servisu izkaže, da napake niso del garancije se uporabniku zaračuna dostavne stroške UPORABNIK->SERVIS (V kolikor je bil aparat poslan na naše stroške) v višini 10 EUR + DDV za Slovenijo