Potrebujete pomoč pri nakupu, tehnične informacije ali rezervni del za aparat?
Pokličite nas na 04/537 66 00 ali 040/612 424. Vaša vprašanja nam lahko posredujete tudi na naslov: servis@steelplast.si
Z veseljem vam bomo pomagali!
SERVIS Veliki gospodinjski aparati:
Na elekronski naslov pošljite nasljedne podatke: Sliko identifikacijske nalepke aparata, opis napake, vašo telefonsko številko, kopijo računa v kolikor je aparat v garanciji. Nato pa vas pokliče naš serviser
servis@steelplast.si; v primeru da vam v 48h ne odgvorimo pokličite 04 537 66 00
SERVIS Mali gospodinjski aparati:
Aparat dostavite ali pošljite na naslov: SERVIS Steelplast d.o.o.; Otoče 9a; 4244 Podnart. Poleg aparata prosim priložite: opis napake, vaše kontaktne podatke (Ime, Priimek, Naslov, Telefonsko številko) in kopijo računa v kolikor je aparat v garanciji
Več info: 04 537 66 12
Z rednim usposabljanjem zaposlenih in poslovnih partnerjev zagotavljamo najvišjo raven tehnične in strokovne pomoči.
Znanje in odzivnost sta ključnega pomena pri servisnih storitvah!
V podjetju skrbimo za pravilno sortiranje in zbiranje odpadkov, ki nastanejo pri trgovanju našega blaga. Tako si prizadevamo za vnovično uporabo, predelavo ali odstranjevanje, ki je skladno s predpisi. Podjetje Steel plast d.o.o. je vključeno v sistem ravnanja z odpadno embalažo, odpadno električno in elektronsko opremo in odpadnimi baterijami in akumulatorji družbe Interseroh. Prosimo vas, da embalažo naših izdelkov ločeno odlagate na komunalnih otokih in s tem prispevate k čistejšemu okolju. Stare, pokvarjene in odpadne električne aparate in baterije ter akumulatorje lahko brezplačno oddate najbližjemu izvajalcu javne službe ravnanja z odpadki.
Izdajatelj garancijskega lista iz naslova garancije ne jamči za okvare:
- če kupec ni ravnal po priloženih navodilih za uporabo izdelka
- če je v izdelek posegla oseba, ki nima pooblastila izdajatelja garancijskega lista – če je kupec z izdelkom neprimerno ravnal.
Izdajatelj garancijskega lista prav tako iz naslova garancije ne jamči za sledeče poškodbe in okvare:
- povzročene pri transportu po izročitvi izdelka,
- za okvare zaradi nepravilne montaže ali nepravilnega vzdrževanja in čiščenja,
- mehanične okvare, ki jih povzroči uporabnik (lom plastike, praske, ostale poškodbe),
- za okvare zaradi prenizke ali previsoke napetosti,
- poškodbe priključnih vrvic,
- tiste, ki nastanejo zaradi višje sile: potres, poplava, požar, ipd.
- potrošni materijal kot so žarnice, varovalke…
Datum sprejetja aparata v servis prične teči, ko stranka ali kurir dostavita aparat na naš servis z vsemi potrebnimi dokumenti.
V kolikor je bil aparat poslan pod pogoji garancije in se na servisu izkaže, da napake niso del garancije se uporabniku zaračuna dostavne stroške UPORABNIK->SERVIS (V kolikor je bil aparat poslan na naše stroške) v višini 10 EUR + DDV za Slovenijo